Perşembe, Mart 14, 2013

İLK İNTİBA


Esselamu Aleykum –  السلامعليكم


Bir iş görüşmesine gittiğinizde, birileriyle tanışacağınız zaman, yeni bir çevreye adım attığınızda ilk dikkati çeken şey görünümünüzdür. Eğer “prezantabl” bir görünüme sahip ve iyi giyinmişseniz ilk intiba için +1 kazanmışsınız demektir. Kıyafetiniz size ayrıcalık kazandırmakla kalmaz, dikkat çekmek için de en pratik yöntemdir. Tabi ki amaç dikkat çekerek kendini rezil rüsva etmek değilse en pratik yöntemdir. Bkz. Ünlülerin kendilerini palyaçoya çeviren dikkat çekici kıyafetleri !

“İnsan kıyafetiyle karşılanır, fikirleriyle uğurlanır” demişler. O sebeple bu blog fikri aklıma yatmaya başladığında öncelikle görünümü kafamı çok meşgul etti, dedim ya kıyafet önemlidir. Ortaya bir şeyler çıkmaya başlayınca artık bir şeyler yazabilmenin heyecanı sardı her tarafımı. Henüz blog konusunda acemi olduğumu düşünürsek, umarım çok yakın zamanda hem daha iyi bir kıyafetle/görünümle hem de daha çok yazı ve fikirlerle burada olacağım.


Küçükken hep yazar olmak istemişimdir. Herkesin az çok kafasında yer eden roman yazma merakı gibi değil ama. Bendeki heves farklı bir şeydi sanırım. Daha ortaokuldayken kendimi kütüphaneye kapatıp, elimde kırmızı kalemim, çizgili defterimle roman yazmaya koyuldum. Derslerde gizlice masamın altından kitap okurdum. Artık çok okuyup yazamasam da her daim aklımda olan bu hayalimi burada gerçekleştirebileceğimi ümit ediyorum.
Ben fikirlerimi kelimelerden köprüler kurarak aktarmaya çalışırken, bir taraftan da mutfağımda neler olup bitiyor ayrıca paylaşacağım J

Ve her kadının muhakkak birden fazla yeteneği olduğunu düşünürsek, elimden gelen bazı işleri/fikirleri de fotoğraflayıp yine paylaşacağım inşallah.


Ben kimim ki?

Evli, mutlu, çocuksuz olarak nitelendiriyorum henüz kendimi.

Tüm bunların yanında, kedilere aşığım sanırım, evet J

Hem evine hem işine hem de eşine yetmeye çalışan, tüm bunları tam hakkıyla yapamadığını düşünüp bocalayan bir insanım da diyebiliriz. Birkaç işi aynı anda yapmaya çalışınca hiç biri tam olamıyor çünkü. Boşuna dememişler “Bir çocuğun iki ebesi olursa ya bir gözü kör olur, ya bir kulağı sağır.” Ya da buna benzer bir şey demişlerdir herhalde J

Ama hedefim her daim evim için iyi bir ev hanımı, eşim için de iyi bir eş olabilmek.


Hayır üzerine kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder