Perşembe, Ekim 31, 2013

Cennet Çiçeği :)


Bu yazıyı yazmasam olmazdı!

Neden olmazdı biliyor musunuz? Bu bloğu açarken amacım, benim için hobi olan yemek yapmayı daha da zevkli hale getirip, biraz da görselliğini zenginleştirip kayıt altında tutmaktı. Başlarda daha fazla paylaşımlar yapıyordum, vaktim de isteğim de bunun için müsaitti. Ama bir kaç ay sonra paylaşımlarda belirgin bir düşüş yaşanmaya başladı. Derken derken ayda bir yeni bir yazı yayınlar oldum neredeyse. İşte tüm bunların sebebi, müsebbibi, sorumlusuuuu :))

Fotoğraftan da anlaşılacağı üzere minik bir pembe patikli işte. Güzel mi güzel, akıllı mı akıllı, hamarat mı hamarat :)) Yok hayır, o henüz dünyaya gelmedi. Biraz daha beklememiz gerekecek. Burada kayıt altında olsun istedim. Henüz 22 haftalık. Ama biz onu göremesek, elini tutamasak da yanımızda olduğunu biliyor ve hissediyoruz haliyle :) O sebeple güzel kızımı (inşallah) bu blogu takip edenler de bilsin istedim. 

Ayrıca bu haberi paylaşmaktaki bir diğer amacım da, kızım dünyaya gelip hatta genç kız olduğunda ona bu yazdıklarımı ve onun hayatımıza ne kadar etki ettiğini göstermek (tabi blog o günleri görürse :)) Sevildiğini, özlendiğini, büyük bir merakla beklendiğini yıllar sonra da görsün ve hiç unutmasın, tüm bunlar kayıt altına alınsın istedim. 

Annesi onu şimdiden eşek sıpası, cennet çiçeğim diye sevmeye başladı bile. Babası da her hareketini hissetmek istiyor maşallah :) Napıcaz seninle küçük hanım bilemiyoruz :)

İşte böyle :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder