Perşembe, Haziran 27, 2013

Keçeden Süslü Peçetelik


Keçeden yaptıklarımın geçmişine baktığımda, kendimi tekrar ettiğimi görüyorum :)

Gerçi bu peçeteliği ablam için çok önce ekmeklik niyetine yaptımsa da, biraz küçük olduğundan peçetelik olarak iş görüyor şu anda. Daha önce yaptığım Keçeden ekmeklik / kurabiyelik 1 ve 2 ile arasındaki tek farkı biraz daha fazla tül ve dantel detayı da eklemiş olmamdı.

Ama daha önce yaptıklarım arasından en çok bunu beğendiğimi söylemeliyim. Fotoğraflar arasındansa en kötüsü de bunun fotoğrafları oldu. Çok parladı, ışık yansıdı derken ben de çareyi efekt katmakta buldum :)

Fotoğraftakilerden daha güzel olduğuna emin olabilirsiniz ;)

En kısa zamanda kendime keçe stoğu yapmalıyım sanırım. Aynı malzemelerle hep aynı işleri yapıyorum baksanıza :)


Haftaya çok daha bol tariflerle geri döneceğimi ümit ederek keçe ile bu haftayı kapatıyorum inşAllah.

Yapılışından bahsetmeme gerek yok sanırım. Daha önce şurada ayrıntılı biçimde açıklamıştım. Bu peçeteliğin diğerlerinden farkı; biraz küçük olması, şerit dantel detayı, bol tül ve yatay zikzak kesimiydi.

Keçe hayal gücü geniş kadınlar için çok zevkli bir uğraş. Yeter ki malzemeniz, hevesiniz ve vaktiniz olsun.  Üstelik el emeği bir ürünü hediye etmek de almak da çok değerli. Benden söylemesi ;)

Bir Katre Pınar Facebook sayfası 
Bir Katre Pınar Twitter Hesabı 

Beğenilerinizi, takiplerinizi bekliyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder