Perşembe, Temmuz 04, 2013

Acemi Blogcudan Doğum Günü Sofrası :)


Güzel bir haftanın sonuna doğru herkese merhabalar.
Allah'ın selamı üzerinize olsun.

Dün 3 günlük tatilimin son günü olduğundan bahsetmiştim. Şimdi neden 5 gün almayıp şöyle dolu dolu 9 gün tatil yapmadım diye hayıflanıyorum doğrusu :) En zoru da sabah erken kalkmak oluyor. Tatil dönüşü erken kalkmak tam bir sendrom. Pazartesileri bile mumla aratıyor doğrusu.

Eşimin 28. yaşını doldurması şerefine sürpriz bir davet vermek istedim (parti demekten özellikle kaçınıyorum çünkü bu bildiğiniz parti değil. Toplaşıp çay içip, ikramlarımızı yedik, sohbet ettik, eğlenceli dakikalar ve müzik yoktu. Ya da iyi ki doğduuunn.... diye başlayan mottoyu da söylemedik, işte bu yüzden parti demiyorum)

Güzel bir akşamdı elhamdülillah. Daha güzel günler, akşamlar geçirmeyi ümit ederek bitirdik akşamımızı. Kocacım da bir yılı daha geride mutlu bırakmış oldu inşallah :)

Ama gel gör ki heyecanlı ben, o kadar didinip uğraştığım doğum günü sofrasını fotoğraflamayı unuttum! Bazı tuzluları erkenden masaya çıkardığım için onların fotoğrafını çekmiştim ama tatlıların çoğunu çekemedim. Zaten yaptığım çoğu şeyi de bloglardan tarifini alarak yaptım. İçlerinden bana ait olan tarif çok az. Hepsini linkleriyle vereceğim inşallah. Elimdeki fotoğraflarım bunlar. Kuru patlıcan dolmasının tarifini yarın yazacağım inşallah. Keşke daha iyi fotoğraflar çekebilseydim.


    • Taze Biber Dolması









    • Kuru Patlıcan Dolması / Yarın blogda nasip olursa :)









Tüm bunlar dışında fotoğrafını çekmeyi unuttuğum lezzetler,

    • Kakaolu Muzlu Mini Tartlar / Tarifi Cahide Jibek'ten
    • Galeta Unlu Tatlı / Rum Tatlısı / Kıbrıs Tatlısı olarak geçen ismi bol lezzeti bol bir tatlı / Tarifi Birsence'den
    • Yoğurtlu Havuç Kızartması / Tarifi yakında inşallah.
İki gün boyunca hazırlık yaptığım ama iki saatte biten şeyler bunlar. İkramlar temizlik, hepsinin ömrü bir iki saat :)

Sonrası ise huzurlu bir tebessüm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder